top of page


10% van het netto-inkomen naar goede doelen
Bij de start van Fair Play Marketing besloten om 10% van het netto-inkomen* te doneren aan goede doelen. In 2025 gaat dit deel naar Right To Play. Right To Play zet wereldwijd de kracht van sport en spelen in om het leven van miljoenen kinderen te verbeteren. Spelen hoort bij kinderen en maakt ze sterk en weerbaar, juist in de meest uitdagende omstandigheden. *berekening: na belasting, pensioen, zakelijke kosten en uitgekeerd loon. Lees hier meer over de aanpak van Fair Pl
2 dagen geleden1 minuten om te lezen


De impact van AI op de student van morgen besproken in de Sportmarketing Adviesraad
Als lid van de Sportmarketing Adviesraad komen we meerdere keren per jaar samen met andere professionals en experts uit het sportmarketingveld om kennis te delen en ontwikkelingen binnen het vak te bespreken. De Sportmarketing Adviesraad is een initiatief van de vier hbo-sportmarketingopleidingen van Nederland. Door structureel de verbinding te zoeken met het werkveld zorgen deze opleidingen ervoor dat hun onderwijs betekenisvol, actueel en relevant blijft voor de sportmarket
4 dec1 minuten om te lezen


Hoe Fair Play Marketing MyWheels ondersteunt bij het versterken van hun commerciële fundament
MyWheels is een Nederlandse aanbieder van deelauto’s, met een duidelijke missie: minder auto’s in Nederland, meer gedeelde mobiliteit en daarmee een directe bijdrage aan de energietransitie. Vanuit Fair Play Marketing ondersteun ik MyWheels bij het versterken van hun commerciële en communicatieve aanpak, niet door grote woorden, maar door structuur, inzicht en praktische verbeteringen die helpen om meer mensen en organisaties te laten kiezen voor duurzame mobiliteit. 1. Inzic
17 nov2 minuten om te lezen


Fair Play Marketing is geselecteerd als 1 van de 21 opkomende bureaus
Duurzaamheid, de focus op circulaire businessmodellen, sociale verandering op de voorgrond, maar ook ruimte voor de menselijke maat in een periode waarin AI alomtegenwoordig lijkt, naast een bewuste terugkeer naar een aantal waarden uit de jaren ’90. Het is maar een kleine greep uit het vele waar de nieuwe generatie upcoming agencies van vandaag voor staat, aldus FONK magazine. Overtuigd van eigen kunnen, zijn de bureaus die de redactie van FONK magazine in 2025 selecteerde v
7 okt3 minuten om te lezen


Aan de slag voor The Chosen (IMDb: 9.1/10)
Toen ik besloot Fair Play Marketing te starten was één van mijn doelen: werken voor een missiegedreven organisatie. Dankbaar voor het vertrouwen en de kans om de marketingactiviteiten voor The Chosen op te mogen pakken vanaf oktober in opdracht van Mediahuis Living Image . The Chosen is dé serie over het leven van Jezus die over de hele wereld wordt bekeken en is één van de meest succesvolle door publiek gefinancierde serie in de geschiedenis van film en televisie.
25 sep1 minuten om te lezen


Vanaf 1 oktober 2025 is Fair Play Marketing een feit!
Na ruim 10 jaar bij AFC Ajax en Team Visma | Lease a Bike start ik mijn eigen bedrijf: Fair Play Marketing. Een droom die ik al lang had en nu ga realiseren. In de sportwereld staat Fair Play voor eerlijkheid, respect en integriteit. Met Fair Play Marketing pas ik deze principes toe in aanpak, samenwerkingen en campagnes om organisaties, zowel binnen als buiten de sport, te helpen met de groei van het merk, database én het realiseren van commerciële en/of maatschappelijke doe
23 sep1 minuten om te lezen
bottom of page
